Kako da sortirate redove u Excel-u 2007?
05.08.2013, 10:33
Po standardnom podešavanju, Excel vam omogućava da sortirate podatke u kolonama. Ako se nađete u situaciji da je potrebno da sortirate redove, možete to da uradite ili da ostavite da Excel to uradi umesto vas.
Da biste sortirali redove u Excelu 2007 uradite sledeće:
Selektujte podatke koje želite da sortirate.
U Ribbon-u izaberite karticu Data.
U odeljku Sort & Filter izaberite Sort.
U prozoru Sort kliknite na dugme Options.
U odeljku Orientation izaberite radio dugme Sort left to right.
Kliknite na dugme OK.
Upotrebite padajuće menije u prozoru Sort da biste izabrali željeni red i način na koji želite da bude sortiran.
Kliknite na dugme OK.
Komentari
Trenutno nema komentara, komentarisite clanak pomocu forme koja se nalazi ispod
Obavestenje: Komentari nisu zvanicni stavovi ovog sajta već subjektivna mišljenja. Sajt Uputstva.rs nije odgovoran za stavove koji su iznešeni u komentarima i oni su vlasništvo njihovih autora.