Kako da izbrišete određene redove u tabeli Excela?
28.02.2012, 11:24
Filtriranjem podataka možete da upotrebite samo deo informacija koje su vam potrebne. Ponekad ćete dobiti podatke od drugog korisnika ili nekog drugog programa što će možda zahtevati brisanje određenih redova.
Recimo da treba da izbrišete svaki treći red ili svaki peti red u tabeli. Generalno upotrebićete Macro ali postoji i jednostavnije rešenje. Uradite sledeće:
Ubacite dve kolone (A i B) skroz na levu stranu tabele.
U novoj koloni A upotrebite AutoFill da biste dosledno numerisali redove od 1 do kraja.
U ćeliju B1 unesite sledeću formulu:
=MOD(A1,4)
Pod pretpostavkom da želite da izbrišete svaki četvrti red. Ako je broj redova koje želite da izbrišete drugi, zamenite ga u formuli.
Kopirajte istu formulu u sve ostale ćelije kolone B.
U Ribbonu prikažite Data karticu. U grupi Sort & Filter grupi kliknite na alatku Filter. Videćete male strelice padajućeg menija na vrhu svake kolone u tabeli.
Selektujte 0 u padajućoj listi kolone B.
Izaberite sve prikazane redove i izbrišite ih.
Isključite AutoFilter (pogledajte korak 5).
Izbrišite kolone A i B.
Komentari
Trenutno nema komentara, komentarisite clanak pomocu forme koja se nalazi ispod
Obavestenje: Komentari nisu zvanicni stavovi ovog sajta već subjektivna mišljenja. Sajt Uputstva.rs nije odgovoran za stavove koji su iznešeni u komentarima i oni su vlasništvo njihovih autora.