Zasto automobil trosi vise goriva? |
|
Najcesci uzroci povecane potrosnje goriva su: prljav ulozak precistaca za vazduh, gorivo na spojevima curi, zaprljana, istrosena platinska dugmad ili nepravilno podesen zazor platinskih dugmadi, zaprljane ili neispravne svecice, nepodesen karburator, ... | |
Uputstvo je uneseno:
18.02.2012
Postavio clan:
Pojedinac
|
Ocenjen je 0 puta
|
Koji su moguci kvarovi na elektrouredjajima? |
|
Akumulator – Ako se dogodi da prilikom davanja kontakta kljucem, na instrument tabli zasvetle kontrolne lampice za pritisak ulja i generatora struje ili zasvetle, ali je intenzitet svetlosti slab, kvar je najverovatnije u slabom spoju na klemama ... | |
Uputstvo je uneseno:
18.02.2012
Postavio clan:
Pojedinac
|
Ocenjen je 1 puta
|
Da li se akumulator može zamrznuti tokom zime? |
|
Da, ali samo ukoliko je na granici istrošenosti. Ukoliko se spoljna temperatura spusti ispod -11 stepeni Celzijusovih, postoji ozbiljna opasnost od smrzavanja akumulatora. Sa druge strane, ispravan i dopunjen akumulator može da izdrži temperature ... | |
Uputstvo je uneseno:
28.11.2012
Postavio clan:
Pojedinac
|
Ocenjen je 1 puta
|
Na kojoj temperaturi se smrzava dizel-gorivo? |
|
Po standardu koji poštuju proizvođači kod nas, dizel gorivo D2 smrzava se na najmanje -15, evrodizel na -20, a pojedini derivati premijum klase tek na -32 stepena Celzijusovih. | |
Uputstvo je uneseno:
28.11.2012
Postavio clan:
Pojedinac
|
Ocenjen je 0 puta
|
Kakve probleme zimi mogu imati vlasnici automobila na tečni naftni gas (TNG)? |
|
Na niskim temperaturama, motor koji koristi TNG ima problema sa startovanjem. Zato ga prvo treba pokrenuti na benzin, a tek kasnije, kada dostigne radnu temperaturu preći na auto gas. Kod modernih TNG uređaja ovo se dešava automatski. | |
Uputstvo je uneseno:
28.11.2012
Postavio clan:
Pojedinac
|
Ocenjen je 0 puta
|
Šta se dešava sa metanom zimi? |
|
Komprimovani prirodni gas (KPG) ili metan, znatno je pogodniji za niske temperature od TNG-a jer se motor koji ga koristi znatno brže prebacuje sa benzina na alternativno gorivo nego što je to slučaj kod vozila na tečni naftni gas. To je i dobro ... | |
Uputstvo je uneseno:
28.11.2012
Postavio clan:
Pojedinac
|
Ocenjen je 0 puta
|
Do koje temperature mora izdržati antifriz? |
|
Proizvođači automobila navode različite specifikacije. Neki opšti standard kaže da bi trebalo da izdrži do -25 oC. Ipak, treba voditi računa o tome da antifriz ne služi samo za zaštitu hladnjaka od niske temperature već i od korozije, a ... | |
Uputstvo je uneseno:
28.11.2012
Postavio clan:
Pojedinac
|
Ocenjen je 1 puta
|
Zašto je potrošnja goriva tako visoka nakon hladnog starta motora? |
|
Više faktora utiče na povećanu potrošnju goriva. Zavisno od temperture, elektronika motora zahteva bogatiju ili siromašniju smešu goriva kako bi katalizator što pre dostigao radnu temperaturu. Dalje, gorivo koje se spušta niz hladne zidove ... | |
Uputstvo je uneseno:
28.11.2012
Postavio clan:
Pojedinac
|
Ocenjen je 1 puta
|
Dugo verglanje je opasno? |
|
Ako se motor ne pokrene nakon pet sekundi napravite pauzu od 30-ak sekundi, jer nakon tog perioda trošenje starter-uređaja (anlasera) drastično raste. Obratite pažnju da nakon dugog i bezuspešnog startovanja motor može da „presisa“, a ... | |
Uputstvo je uneseno:
29.11.2012
Postavio clan:
Pojedinac
|
Ocenjen je 1 puta
|
Čime se motor štiti od leda? |
|
U okviru motora, tačnije dela kroz koji prolazi rashladna tečnost postoje sigurnosni ventili protiv zamrzavanja. U slučaju da se tečnost zamrzne, njihova uloga je da izlete i omoguće ledu da se širi sprečavajući da dođe do pucanja motora. | |
Uputstvo je uneseno:
29.11.2012
Postavio clan:
Pojedinac
|
Ocenjen je 0 puta
|